Cerita surirumah biasa dengan impian luar biasa

Wednesday 4 May 2016

My 24th Birthday Celebration

Assalamualaikum..
Disebabkan tengah rajin..better aku sumbat kenangan bday aku 26 April lepas..

First celebration sambut fews days awal dgn zarin..sbb mmber zarin akn dtg my seminggu utk bussiness dyeorg.. lama jgk plan 3days 2night vacation ni..bape kali ubah tarikh n tempat.. sbb nk ngamkn ngan jadual keje.. bape kali cancel hotel haha.. tp on that day..sempat pegi sehari semalam ja.. the next day terus aku decide utk balik sg siput.. ade emergency... tp xpela.. ade trip ganti.. nnt sumbat dlm next entry :P

Taun lepas celebrate bday kt putrajaya..pekena dip n dip yg maneh meleciaq tu hahaa... taun ni  celebrate kt port dickson n melaka..tp melaka xsampai plak..lencong sg siput... hahahaha... jom layan gambo.. 



Otw port dickson..aku yg drive since zarin baru balik kijo halfday haritu..lepas solat jumaat trus gerak...




Checkin hotel..terus terjun pool..zafri la paling excited sekali.. mmg hari jumaat tu xde plan jln jln.. sbb sampai pon da kol 5.. benti kt rnr dengkil lama..pekena nasik ayam feberet kt situ...sampai hotel mmg aim pool ja hehe


Mommy lepas gian skli..huhu



Malam pas isyak..baru ronda ronda pd.. of cos la aim charkoewteaw peymes dia...apa ntah nama kedai..tp mommy ja mkn charkoewteaw.. babah ttbe berwestern huhu


Belanja muka mommy kekenyangan..lepak kat pantai tp bkn teluk kemang..again..aku lupa nama dia huhu... mlm tu ramai dak dak lepak situ dok tangkap gambar sambil pakai skirt.. bole la cucimata.. eh???



Pagi pagi tu pas breakfast kat hotel.. terus gerak balik kg.. hotel kt melaka tu aku bio je burn wuuuuuu... xpela.. abam yg lanje hahaha... lau bkn sbb emergency..mmg terbang ke melaka da..but its ok.. next trip bole la g sana plak hihi..

Btw tq so much abam zarin..since bday 2013,tiap taun birthday celebration mmg best.. knp kita xkenal awal awal lg eh? Hahahah... :P


Pagi 26 April tu aku checkup pregnancy kat rsat..
Aku tau dah malam tu bestfriend aku...Eiyaa ngan Mimok kumpul kat umah Mideng.. tapi aku pelik.. malam bday tu xde sorg pon wish bday aku..haha
Mujur aku bkn jenis sentap sal tu..so xase apa la..

Then time checkup..dyeorg call..cakap nk ikot x g Bukit Tinggi..pahang.. since aku da pernah pegi and tau keadaan tempat tu, aku ckp aku xdpt nk ikot
Sbb nak naik taman jepun tu kene jalan kaki..
Bukit curam.. takot xpasal 22 weeks aku da beranak kt bukit tinggi tu hahahaha

Tp xlama dyeorg call lagi.. tanya aku nak g tempat panas ke tempat sejuk.. haha..apakah.. mestila aku ckp tempat sejuk..haha.. so dyeorg ckp nak g genting.. nanti dyeorg dtg amek aku pas habis chekcup..

Dlm area kol 12, dyeorg sampai kem..
Lalu di kidnap la aku ngan zafri utk naik genting haritu.. elok je kete nak gerak kuar kem, dyeorg nyanyikan lagu happy birthday huhuhu... terharu iolsss.. no wonder xde org wish mlm td.. nk wish live uponyo hoho..


Apapon.. thank you so much guys.. bkn selalu dpt hangout sama sama..since msg msg bz ngn kerja n life.. xmo cita pnjang sgt dah..nk tempek gambo je wat kenangan hehe..

Siyesly aku ni penakut orgnye.. tau aku gayat tp dyeorg kidnap gk masuk gondola.. bhahaha..zafri pon behave sgt as always...senang bwk :D



Tiap kali gondola ni lalu kt tiang tu..aku siap ngucap lg.. hahahhaha.. gila takot tp tetap enjoy..my first time experience :D



2010-2016

Dua org da kawen.. dua dua ada baby..xlama lagi aku tambah sorg lg baby..dan lagi..dan lagi..tp bkn aku la..lambat skit..maybe mimi..then mimok..eiyaa ke..tp tggu kome kawen la heheh




Still.. anak da berapa org pon.. we stay like what we are.. gila.. havoc.. kecoh hahahah.. tq girls.. cheer up my life as always..


Another awesome birthday celebration both from my husband and besties.. korang mmg superb.. kenot imagine la life without one of u guys.. u guys totally complete my whole life :')




Few days after birthday.. dpt hadiah fon dr abam zarin hihi... ni hadiah merangkap nk bersalin skli.. wktu pregnant zafri pon dpt fon.. asus.. kali ni dpt vivo.. bye bye la asus ngn samsung..lau tiap kali beranak dpt fon..bole beranak tiap taun la :P


No comments:

Post a Comment