Cerita surirumah biasa dengan impian luar biasa

Saturday 17 October 2015

Coffee King Ipoh, Raja Kopi Thorbaek

Assalamualaikum..
malam malam gini, terbayang bayang nikmat ayaq kopi weyh..
mana tak ingat kopi, malam ni da berazam nak tidoq kol 3 pagi sebab nak lepas gian xonline 2 hari
hehehe..
btw for coffee lover esp cocoa lover, yang memang suka ayaq ais ais ni.. yang suka benda murah
xrugi try ni.. sat.. tempek gambaq


ni bkn sekadar saiz zoom ye
source :google





saiz dia bapak bear.. bukan cup kecik..cup besar..cup super besar kehkeh

harga? satu cup RM5 sajooooo.....

hmm...apa guna murah..besar.. rasa dia ok ke? sedap ke?


first aku try waktu hang out dgn bestie bulan lepas..
sebab aku ni mmg jarang balik ipoh so aku xbape tau sgt apa yg 'viral' area sini
tapi mimi beria kata shiiookk shiiiokk.. wokey..lepas candat bawal aj,
terus kiteorang g sini.. first time trial, aku pegi dekat dengan Bandar Meru Jaya..
xjauh la dari mydin meru tu..



iklan jap haha.. 


dyeorang ada 6 flavour.. 
Ice Coffee, Ice Black Coffee, Ice Cocoa, Ice Tea, Ice Green Tea, Ice Lime Tea

haritu kiteorang order cocoa ngan iced tea..
first time aku sedut tu, haiyoo... naik ke kepala.. sedap gilos..
dengan harga gitu.. saiz yg sebegitu rupa.. and rasa begitu.. perrghhh.. tu je aku mampu explain

second time aku g ngan zarin
kali ni aku g cawangan Taman Cempaka





 standart la lau kau g mana mana caw raja kopi ni, mmg korang kene beratur panjang gila haha




almost there


 6 flavour available.. lau banyak lagi flavour aku rasa lagi xcukup tangan la pekerja dye huhu



 yang belakang team wat air.. yang tepi team boh susu.. yang depan team cashier plus pack hehe




iced cocoa and ice coffee


 budak baru lepas nangis.. sebab? berebut coffee king hahaha



yang dalam kete team goncang bagi sebati katanya haha


 nak minum.. taappiii... sorang tu dok sibok berebut.. haiyaaakkk
tengok.. baby zafri pon suka coffee king haha




cawangan Coffee King ni ada kat Taman Cempaka, Bandar Meru Raya and Stadium Ipoh Perak 
bukak sampai jam 7 petang


any info bole terjah fan page dyeorang 

https://www.facebook.com/coffeekingest2015


so orang ipoh.. orang yg nak p ipoh.. or orang yang lalu tol ipoh, jom terjah coffeeking
rasa dulu.. baru tau.. RM 5, worth the price.. to Coffee King.. May ur business go further

Toodles :D


2 comments: